Skip to content

Wat doe ik Personal training | Coaching

Dit traject is uitsluitend 1 op 1 zodat de kwaliteit van begeleiden hoog blijft. Jij bepaalt zelf hoeveel uur personal training/coaching jij per week nodig hebt en voor hoeveel maanden je dit traject zou willen volgen.

 

De quick fix methodes hebben wij allemaal wel eens geprobeerd (koolhydraat-arm, detox, et cetera). Drastisch het roer omgooien, oftewel alles of niks en de rest daartussen doet er niet toe. Meestal werkt dit op kort termijn. Wanneer je alles wat lekker is ontwijkt en je alleen richt op “gezonde” voeding en jezelf dag in dag uit verplicht om te sporten, dan maak je het jezelfniet makkelijk. Simpelweg omdat dit onrealistisch is. Denk goed na, wat wil je bereiken en wat is ervoor nodig? Dit doen wij door naar meerdere factoren te kijken binnen jouw leefstijl en zo komen we er samen achter hoe ik jou het beste kan helpen. Vaak kunnen de kleinste acties al genoeg zijn voor een beter resultaat. Zeg nu zelf, welke optie klinkt beter? 2 maanden zonder plezier sporten, je doelstelling behalen en binnen een maand weer terugvallen in je oude patroon. Of dat je over een jaar nog steeds lekker sport en dat je weet wat wel en niet werkt voor jouw ideale leefstijl! De resultaten komen vanzelf en blijven omdat je weet wat je doet en waarvoor je het doet. Dit neemt niet weg dat je in de eerste periode wel strikter te werk kuntgaan. Hierdoor creëer je een WAUW en zal je de periodes daarna nog gemotiveerder verder kunnen gaan. Na deze periode is het belangrijk dat je bewustwording creëert en jouw resultaten vast gaat houden.

 

Ook kun je op elk moment coaching momenten inzetten om de interactie kort te houden via e-mail of WhatsApp. Door constant in contact te blijven kunnen wij gerichter jouw visie en doelen blijven nastreven. Hierdoor krijg jij precies dat duwtje in de rug wanneer jij dat nodig hebt. Kan je niet wachten om aan de slag te gaan? Plan hier jouw vrijblijvende intake